Koszty reklamy internetowej

Wydatki na reklamę w Internecie stale rosną, choć ciągle stanowią tylko część wszystkich funduszy przeznaczonych na reklamę. Wzrost ten świadczy o tym, iż warto w to medium inwestować. Szacuje się, że wydatki na reklamę w internecie, całościowo wyniosą, w Polsce, w roku 2007 około 290 mln zł, a w roku 2008 a� Czytaj więcej...

Formy reklamy internetowej znane w roku 2008

Rozwój możliwości reklamowych w Internecie pędzi niczym rakieta. Mamy coraz więcej form reklamy, kanałów reklamowych czy sposobów na promocję.Ponownie wyobraźmy sobie jednak, że mamy rok 2008...Dzięki Internetowi, sprzedający może dynamicznie przygotowywać indywidualna reklamę dostosowana do danego odbiorcy. Już Czytaj więcej...

Początki Internetu w Polsce

Wyobraźmy sobie, że jest rok 2008, badanie przeprowadzone pomiędzy 03.07.2008 r. a 03.10.2008 r. przez Centrum Badania Opinii Społecznej wykazało, że...Większość dorosłych Polaków (57%) ma w swoim gospodarstwie domowym komputer osobisty. Od ubiegłego roku grupa ta zwiększyła się o 6 punktów procentowych. Dostęp Czytaj więcej...

Początki marketingu internetowego

Internet ma coraz większe znaczenie dla działań marketingowych każdej firmy. Zagonieni w codzienności i zmęczeni ciężką pracą klienci zauważają, że korzystając z Internetu można zaoszczędzić dużo czasu. Zamiast spędzać czas na bieganiu pomiędzy sklepami mogą sprawdzić, kto oferuje produkt, który ich inter Czytaj więcej...

Początki bankowości internetowej

Pionierem bankowości internetowej w Polsce był Powszechny Bank Gospodarczy SA, który uruchomił swój oddział internetowy w październiku 1998 r. (od 1999 r. bank ten został włączony do Pekao SA). Przez ponad rok nie miał on żadnej konkurencji na rynku; dopiero w listopadzie 1999 r. usługi internetowe zaoferował kolej Czytaj więcej...

Internet informacji i komunikacji

Internet stanowi szybkie i doskonałe źródło pozyskiwania informacji, która jest niezbędnym narzędziem w procesie podejmowania decyzji. Szybkość przepływu informacji oraz ilość informacji dostarczanej przez Internet powoduje, że stanowi on ważny instrument wykorzystywany w działalności przedsiębiorstw, zwłaszcza Czytaj więcej...

Komunikacyjna funkcja Internetu

Obecnie w dziedzinie masowego komunikowania możemy obserwować współistnienie dwóch modeli odzwierciedlających masowy i odmasowiony model społeczeństwa. Pierwszy to tradycyjny model masowego komunikowania, którego charakterystycznymi elementami są: aktywny nadawca, standardowy przekaz oraz rozproszone masowe audytorium Czytaj więcej...

Historia i rozwój Internetu

Internet to globalna sieć komputerowa oparta na protokole komunikacyjnym TCP/IP (ang. Transmission Control Protocol/internet Protocol); jest największą siecią komputerową na świecie, złożoną z ogromnej liczby mniejszych sieci. Łączy komputery na wszystkich kontynentach, pozwala na wymianę informacji i usług, umożli Czytaj więcej...

Reklama internetowa - Pozycjonowanie - Optymalizacja

Reklama znana jest ludziom od tysięcy lat, jednak wiek XX i XXI przyniósł jej nową jakość i możliwości. Stała się ona niemal religią – mamy do czynienia ze swoistym kultem reklamy. Mamy do czynienia z totalitarnym oddziaływaniem reklamy, towarzyszy ona ludziom na każdym kroku. Jest wszechobecna – w mediach, na u Czytaj więcej...