Komunikacja banku z otoczeniem cz. 2

Szeroki rozwój obsługi bankowej osób fizycznych doprowadził do wzrostu zainteresowania banków tą grupą klienteli i jej specyfiką. Zainteresowanie to przejawiło się w szczególny sposób w latach 70-tych, w okresie trudności ekonomicznych intensywnych poszukiwań dróg dalszego wzrostu obrotów i formowania się market Czytaj więcej...

Szkolenia pracowników jako element rozwoju osobistego

Szkolenia (jak również coaching) są celowo i świadomie organizowanymi przedsięwzięciami zaspakajającymi zgłaszane przez przedsiębiorstwa, instytucje, urzędy potrzeby podniesienia wiedzy i umiejętności przez wskazane osoby. Dobór oferty szkoleniowej (program, wykładowcy, miejsce szkolenia, podręczniki itp.) jest cz Czytaj więcej...

Początki Internetu w Polsce

Wyobraźmy sobie, że jest rok 2008, badanie przeprowadzone pomiędzy 03.07.2008 r. a 03.10.2008 r. przez Centrum Badania Opinii Społecznej wykazało, że...Większość dorosłych Polaków (57%) ma w swoim gospodarstwie domowym komputer osobisty. Od ubiegłego roku grupa ta zwiększyła się o 6 punktów procentowych. Dostęp Czytaj więcej...

Marketing usług

Usługa jest to każda czynność zawierająca w sobie element niematerialności, która polega na oddziaływaniu na klienta lub przedmioty bądź nieruchomości znajdujące się w jego posiadaniu, a która nie powoduje przeniesienia prawa własności. Przeniesienie prawa własności może jednak nastąpić, a świadczenie u Czytaj więcej...

Dokumenty wymagane przy zawieraniu umowy faktoringu

Faktorant powinien przedstawić następujące dokumenty:1. Dokumenty założycielskie, tzn.:- akt notarialny spółki wraz ze zmianami (spółki prawa handlowego)- wpis do ewidencji działalności gospodarczej (osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą oraz spółki cywilne)- aktualny wypis z rejestru handlowego wa� Czytaj więcej...