Komunikacja banku z otoczeniem cz. 2

Szeroki rozwój obsługi bankowej osób fizycznych doprowadził do wzrostu zainteresowania banków tą grupą klienteli i jej specyfiką. Zainteresowanie to przejawiło się w szczególny sposób w latach 70-tych, w okresie trudności ekonomicznych intensywnych poszukiwań dróg dalszego wzrostu obrotów i formowania się market Czytaj więcej...

Komunikacja banku z otoczeniem cz. 1

Komunikowanie się banku z otoczeniem jest niczym innym jak komunikowaniem się z nabywcami. Stosowanie tego terminu oznacza chęć zwrócenia uwagi na samą istotę oddziaływania na nabywców, czyli na to, że polega ona na przekazywaniu potencjalnym lub rzeczywistym nabywcom odpowiednio opracowanych informacji, które różny Czytaj więcej...

Początki Internetu w Polsce

Wyobraźmy sobie, że jest rok 2008, badanie przeprowadzone pomiędzy 03.07.2008 r. a 03.10.2008 r. przez Centrum Badania Opinii Społecznej wykazało, że...Większość dorosłych Polaków (57%) ma w swoim gospodarstwie domowym komputer osobisty. Od ubiegłego roku grupa ta zwiększyła się o 6 punktów procentowych. Dostęp Czytaj więcej...

Komunikacyjna funkcja Internetu

Obecnie w dziedzinie masowego komunikowania możemy obserwować współistnienie dwóch modeli odzwierciedlających masowy i odmasowiony model społeczeństwa. Pierwszy to tradycyjny model masowego komunikowania, którego charakterystycznymi elementami są: aktywny nadawca, standardowy przekaz oraz rozproszone masowe audytorium Czytaj więcej...