Historia reklamy

Przekazywanie informacji zachęcających do wymiany i kupowania różnych produktów ma historię sięgającą najdawniejszych czasów. Świadczą o tym znajdowane przez archeologów napisy na skałach, ścianach i na papirusach w starożytnej Fenicji, Babilonii, Egipcie, Grecji i Rzymie. Fenicjanie wykonywali rysunki przedstawi Czytaj więcej...

Warunki zawarcia umowy faktoringowej cz. 1

Umowa faktoringu należy jak dotąd do umów nienazwanych (contractus innominatus), co oznacza, że nie została ona w polskim prawie wyraźnie uregulowana ani w kodeksie cywilnym ani w innych przepisach pozakodeksowych. Także w najbardziej rozwiniętych ekonomicznie krajach Europy instytucja faktoringu nie została jeszcze uno Czytaj więcej...

Jak zaprojektować ogłoszenie reklamowe w prasie?

Ogłoszenie takie składać się powinno z 4 najważniejszych elementów. Są nimi:1. Ilustracja2. Nagłówek3. Treść4. SloganAd1. Ilustracja powinna pobudzić ciekawość czytającego i skłaniać go do przeczytania całej treści reklamy, dzięki czemu otrzyma odpowiedz na swoje pytania. Ilustracje, fotografie są lepsze od Czytaj więcej...

Rodzaje umów w prawie cywilnym

Wśród umów zobowiązaniowych wyróżnia się:- umowa nazwana to każda umowa uregulowana w kodeksie cywilnym. Niektóre umowy nazwane unormowane są w przepisach pozakodeksowych. Chodzi tu o ukształtowane historycznie typy umów, często się powtarzające jak: sprzedaż, najem, zlecenie, umowa o dzieło.- umowa nienazwana w Czytaj więcej...