Początki marketingu internetowego

Internet ma coraz większe znaczenie dla działań marketingowych każdej firmy. Zagonieni w codzienności i zmęczeni ciężką pracą klienci zauważają, że korzystając z Internetu można zaoszczędzić dużo czasu. Zamiast spędzać czas na bieganiu pomiędzy sklepami mogą sprawdzić, kto oferuje produkt, który ich inter Czytaj więcej...

Wpływ reklamy i slogany reklamowe

Dobre opinie i rekomendacje innych klientów agencji mogą dotyczyć tylko ściśle określonego zakresu usług, jakie dla danego klienta były wykonywane i to one są właśnie prezentowane potencjalnemu klientowi mając wykazać, że agencja postrzegana jest jako szczególnie dobra. Zdarza się wtedy, że ten sam klient korzys Czytaj więcej...

Jak zaprojektować ogłoszenie reklamowe w prasie?

Ogłoszenie takie składać się powinno z 4 najważniejszych elementów. Są nimi:1. Ilustracja2. Nagłówek3. Treść4. SloganAd1. Ilustracja powinna pobudzić ciekawość czytającego i skłaniać go do przeczytania całej treści reklamy, dzięki czemu otrzyma odpowiedz na swoje pytania. Ilustracje, fotografie są lepsze od Czytaj więcej...