Rola i jakość szkoleń pracowników

W wielu nowoczesnych przedsiębiorstwach dbających o rozwój do głównych zadań należy umiejętny proces zarządzania ludźmi. W świetle takiego nastawienia człowiek jest traktowany jako najwyższe dobro. Od jego zaangażowania, jakości pracy, wydajności oraz identyfikacji z zakładem zależeć będzie dalszy pozytywny r Czytaj więcej...

Kształcenie a wymagania wobec pracowników

Ukształtowany w pierwszych latach istnienia Polski Ludowej system oświatowo – wychowawczy, był rozwijany i doskonalony w zależności od potrzeb i możliwości państwa. Zarówno jego kształt, jak i funkcje determinowały przede wszystkim zachodzące w Polsce przeobrażenia polityczne, gospodarcze i kulturalne oraz rodzime Czytaj więcej...

Szkolenia pracowników jako element rozwoju osobistego

Szkolenia (jak również coaching) są celowo i świadomie organizowanymi przedsięwzięciami zaspakajającymi zgłaszane przez przedsiębiorstwa, instytucje, urzędy potrzeby podniesienia wiedzy i umiejętności przez wskazane osoby. Dobór oferty szkoleniowej (program, wykładowcy, miejsce szkolenia, podręczniki itp.) jest cz Czytaj więcej...