Komunikacja banku z otoczeniem cz. 2

Szeroki rozwój obsługi bankowej osób fizycznych doprowadził do wzrostu zainteresowania banków tą grupą klienteli i jej specyfiką. Zainteresowanie to przejawiło się w szczególny sposób w latach 70-tych, w okresie trudności ekonomicznych intensywnych poszukiwań dróg dalszego wzrostu obrotów i formowania się market Czytaj więcej...

Komunikacja banku z otoczeniem cz. 1

Komunikowanie się banku z otoczeniem jest niczym innym jak komunikowaniem się z nabywcami. Stosowanie tego terminu oznacza chęć zwrócenia uwagi na samą istotę oddziaływania na nabywców, czyli na to, że polega ona na przekazywaniu potencjalnym lub rzeczywistym nabywcom odpowiednio opracowanych informacji, które różny Czytaj więcej...

Usługi i produkty turystyczne

Usługi turystyczneW ekonomii „usługami" nazywa się wszelkie czynności związane bezpośrednio lub pośrednio z zaspokajaniem potrzeb ludzkich, ale nie służące do wytwarzania przedmiotów. Usługi są elementem infrastruktury gospodarczej (m.in. usługi komunalne, gastronomiczne, bytowe, ubezpieczeniowe, bankowe, handel) Czytaj więcej...

Ekonomika turystyki

Ekonomia jest nauką o procesach gospodarczych w sferze produkcji, podziału, wymiany i konsumpcji środków zaspokajania potrzeb ludzkich. Ze względów praktycznych występuje jednak także potrzeba wyodrębnionego rozpatrywania poszczególnych dziedzin procesu gospodarczego. Zajmują się tym poszczególne działy ekonomii sz Czytaj więcej...

Historia Banku Przemysłowego S.A.

Bank Przemysłowy S.A. w Łodzi został utworzony w 1990 r. z inicjatywy łódzkich przedsiębiorstw przemysłu lekkiego. Kapitał założycielski wynosił 1300 tys. zł. Ośmiu z ogólnej liczby 36 akcjonariuszy posiadało 85% kapitału akcyjnego. Bank rozpoczął działalność operacyjną w lutym 1991 r. Mimo pogłębiającej Czytaj więcej...

Formy reklamy internetowej znane w roku 2008

Rozwój możliwości reklamowych w Internecie pędzi niczym rakieta. Mamy coraz więcej form reklamy, kanałów reklamowych czy sposobów na promocję.Ponownie wyobraźmy sobie jednak, że mamy rok 2008...Dzięki Internetowi, sprzedający może dynamicznie przygotowywać indywidualna reklamę dostosowana do danego odbiorcy. Już Czytaj więcej...

Początki marketingu internetowego

Internet ma coraz większe znaczenie dla działań marketingowych każdej firmy. Zagonieni w codzienności i zmęczeni ciężką pracą klienci zauważają, że korzystając z Internetu można zaoszczędzić dużo czasu. Zamiast spędzać czas na bieganiu pomiędzy sklepami mogą sprawdzić, kto oferuje produkt, który ich inter Czytaj więcej...