Cele przedsiębiorstwa

Czy przedsiębiorstwo może funkcjonować i rozwijać się bez zdefiniowania misji, czy każde przedsiębiorstwo może określić swoją misję? Oczywiście nie każde przedsiębiorstwo może określić swoją misję.  Jednakże, jak wspomniano, ustalenie formalne misji czyni bardziej prawdopodobnym sukces przedsiębiorstwa Czytaj więcej...

Marketingowe pojmowanie jakości w usługach

W podejściu marketingowym wyróżnić możemy 5 alternatywnych ujęć jakości:• pogląd transcendentalny – jakość jest synonimem wrodzonej doskonałości. Ten pogląd jest często stosowany w odniesieniu do sztuki. Ludzie uczą się rozpoznawać jakość jedynie poprzez doświadczenie zdobywane dzięki uczestnictwu na pr Czytaj więcej...

Kształcenie a wymagania wobec pracowników

Ukształtowany w pierwszych latach istnienia Polski Ludowej system oświatowo – wychowawczy, był rozwijany i doskonalony w zależności od potrzeb i możliwości państwa. Zarówno jego kształt, jak i funkcje determinowały przede wszystkim zachodzące w Polsce przeobrażenia polityczne, gospodarcze i kulturalne oraz rodzime Czytaj więcej...