Pozapłacowe formy wynagradzania

Istnieje wiele form wynagradzania za pracę, nie koniecznie musi to być wynagrodzenie finansowe. Warto zwrócić uwagę na świadczenia pozapłacowe, które stanowią część wynagrodzenia. Ciągle jeszcze w naszym kraju niedoceniane, zarówno przez pracodawców jak i przez pracowników. Przyczyny takiego stanu należy dopatry Czytaj więcej...

Reklama internetowa - Pozycjonowanie - Optymalizacja

Reklama znana jest ludziom od tysięcy lat, jednak wiek XX i XXI przyniósł jej nową jakość i możliwości. Stała się ona niemal religią – mamy do czynienia ze swoistym kultem reklamy. Mamy do czynienia z totalitarnym oddziaływaniem reklamy, towarzyszy ona ludziom na każdym kroku. Jest wszechobecna – w mediach, na u Czytaj więcej...

Międzynarodowy podział pracy

Charakterystyka ogólna podziału pracyPodział pracy to sposób organizacji procesów produkcyjnych w społeczeństwie,  polegający na wyodrębnieniu się grup ludzi zajmujących się wytwarzaniem  określonych produktów (społeczny podział pracy) lub wykonujących określone czynności przy wytwarzaniu tego samego Czytaj więcej...

Fokusy cz. 2

DOBÓR OSÓB DO BADANIA - KRYTERIA SELEKCYJNEPrecyzyjne określenie, kim powinni być uczestnicy badania jest jedna z ważniejszych decyzji przy planowaniu badania. Ustalanie składu grup powinno być podporządkowane dwom celom: uzyskaniu jak największej ilości informacji na dany temat oraz zapewnieniu komfortu uczestnikom, a Czytaj więcej...

Cele reklamy

Reklama (z łac. reclamo, recla) to informacja połączona z komunikatem perswazyjnym. Zazwyczaj ma na celu skłonienie do nabycia lub korzystania z określonych towarów czy usług, popierania określonych spraw lub idei (np. promowanie marki).Na co dzień mamy do czynienia z różnymi formami reklamy - od rzetelnej informacji Czytaj więcej...