Czym jest Agencja reklamowa?

W obecnej dobie zaciętej rywalizacji o klienta dla wielu firm niemalże niezbędnym w kreowaniu reklam stało się korzystanie z usług wyspecjalizowanych w tym zakresie grup fachowców. Dzieje się tak albowiem spontaniczna czy niefachowa reklama kierowana zaledwie intuicją przynosi efekty w bardzo ograniczonym stopniu i jedy Czytaj więcej...

Historia reklamy

Przekazywanie informacji zachęcających do wymiany i kupowania różnych produktów ma historię sięgającą najdawniejszych czasów. Świadczą o tym znajdowane przez archeologów napisy na skałach, ścianach i na papirusach w starożytnej Fenicji, Babilonii, Egipcie, Grecji i Rzymie. Fenicjanie wykonywali rysunki przedstawi Czytaj więcej...

Koszty reklamy internetowej

Wydatki na reklamę w Internecie stale rosną, choć ciągle stanowią tylko część wszystkich funduszy przeznaczonych na reklamę. Wzrost ten świadczy o tym, iż warto w to medium inwestować. Szacuje się, że wydatki na reklamę w internecie, całościowo wyniosą, w Polsce, w roku 2007 około 290 mln zł, a w roku 2008 a� Czytaj więcej...

Początki marketingu internetowego

Internet ma coraz większe znaczenie dla działań marketingowych każdej firmy. Zagonieni w codzienności i zmęczeni ciężką pracą klienci zauważają, że korzystając z Internetu można zaoszczędzić dużo czasu. Zamiast spędzać czas na bieganiu pomiędzy sklepami mogą sprawdzić, kto oferuje produkt, który ich inter Czytaj więcej...

Wpływ reklamy i slogany reklamowe

Dobre opinie i rekomendacje innych klientów agencji mogą dotyczyć tylko ściśle określonego zakresu usług, jakie dla danego klienta były wykonywane i to one są właśnie prezentowane potencjalnemu klientowi mając wykazać, że agencja postrzegana jest jako szczególnie dobra. Zdarza się wtedy, że ten sam klient korzys Czytaj więcej...

Funkcje i ocena reklamy

Funkcje, jakie spełnia obecnie reklama, oceniane są różnorodnie. Wśród polskich klientów przeważa zdanie, że reklamy są źródłem użytecznych informacji i że korzystnie wpływają na gospodarkę. Słabo akceptowane są poglądy na temat tego, że reklamy narzucają klientom wzorce konsumpcji i przyjemności płynąc Czytaj więcej...

Cele reklamy

Reklama (z łac. reclamo, recla) to informacja połączona z komunikatem perswazyjnym. Zazwyczaj ma na celu skłonienie do nabycia lub korzystania z określonych towarów czy usług, popierania określonych spraw lub idei (np. promowanie marki).Na co dzień mamy do czynienia z różnymi formami reklamy - od rzetelnej informacji Czytaj więcej...

Historia reklamy

Historia reklamy jest równie stara jak historia handlu. Oczywiście formy reklamy zależą przede wszystkim od możliwości technicznych, dlatego za pierwotną formę reklamy należy uznać „reklamy foniczne”, czyli po prostu głośne okrzyki kupców reklamujących swój towar czy usługi. Zresztą do dzisiaj spotykamy się Czytaj więcej...

Reklama internetowa - Pozycjonowanie - Optymalizacja

Reklama znana jest ludziom od tysięcy lat, jednak wiek XX i XXI przyniósł jej nową jakość i możliwości. Stała się ona niemal religią – mamy do czynienia ze swoistym kultem reklamy. Mamy do czynienia z totalitarnym oddziaływaniem reklamy, towarzyszy ona ludziom na każdym kroku. Jest wszechobecna – w mediach, na u Czytaj więcej...