Koszty reklamy internetowej

Wydatki na reklamę w Internecie stale rosną, choć ciągle stanowią tylko część wszystkich funduszy przeznaczonych na reklamę. Wzrost ten świadczy o tym, iż warto w to medium inwestować. Szacuje się, że wydatki na reklamę w internecie, całościowo wyniosą, w Polsce, w roku 2007 około 290 mln zł, a w roku 2008 a� Czytaj więcej...

Początki marketingu internetowego

Internet ma coraz większe znaczenie dla działań marketingowych każdej firmy. Zagonieni w codzienności i zmęczeni ciężką pracą klienci zauważają, że korzystając z Internetu można zaoszczędzić dużo czasu. Zamiast spędzać czas na bieganiu pomiędzy sklepami mogą sprawdzić, kto oferuje produkt, który ich inter Czytaj więcej...

Wpływ reklamy i slogany reklamowe

Dobre opinie i rekomendacje innych klientów agencji mogą dotyczyć tylko ściśle określonego zakresu usług, jakie dla danego klienta były wykonywane i to one są właśnie prezentowane potencjalnemu klientowi mając wykazać, że agencja postrzegana jest jako szczególnie dobra. Zdarza się wtedy, że ten sam klient korzys Czytaj więcej...

Funkcje i ocena reklamy

Funkcje, jakie spełnia obecnie reklama, oceniane są różnorodnie. Wśród polskich klientów przeważa zdanie, że reklamy są źródłem użytecznych informacji i że korzystnie wpływają na gospodarkę. Słabo akceptowane są poglądy na temat tego, że reklamy narzucają klientom wzorce konsumpcji i przyjemności płynąc Czytaj więcej...

Cele reklamy

Reklama (z łac. reclamo, recla) to informacja połączona z komunikatem perswazyjnym. Zazwyczaj ma na celu skłonienie do nabycia lub korzystania z określonych towarów czy usług, popierania określonych spraw lub idei (np. promowanie marki).Na co dzień mamy do czynienia z różnymi formami reklamy - od rzetelnej informacji Czytaj więcej...

Historia reklamy

Historia reklamy jest równie stara jak historia handlu. Oczywiście formy reklamy zależą przede wszystkim od możliwości technicznych, dlatego za pierwotną formę reklamy należy uznać „reklamy foniczne”, czyli po prostu głośne okrzyki kupców reklamujących swój towar czy usługi. Zresztą do dzisiaj spotykamy się Czytaj więcej...

Reklama internetowa - Pozycjonowanie - Optymalizacja

Reklama znana jest ludziom od tysięcy lat, jednak wiek XX i XXI przyniósł jej nową jakość i możliwości. Stała się ona niemal religią – mamy do czynienia ze swoistym kultem reklamy. Mamy do czynienia z totalitarnym oddziaływaniem reklamy, towarzyszy ona ludziom na każdym kroku. Jest wszechobecna – w mediach, na u Czytaj więcej...

Jak zaprojektować ogłoszenie reklamowe w prasie?

Ogłoszenie takie składać się powinno z 4 najważniejszych elementów. Są nimi:1. Ilustracja2. Nagłówek3. Treść4. SloganAd1. Ilustracja powinna pobudzić ciekawość czytającego i skłaniać go do przeczytania całej treści reklamy, dzięki czemu otrzyma odpowiedz na swoje pytania. Ilustracje, fotografie są lepsze od Czytaj więcej...

Marketingowe pojmowanie jakości w usługach

W podejściu marketingowym wyróżnić możemy 5 alternatywnych ujęć jakości:• pogląd transcendentalny – jakość jest synonimem wrodzonej doskonałości. Ten pogląd jest często stosowany w odniesieniu do sztuki. Ludzie uczą się rozpoznawać jakość jedynie poprzez doświadczenie zdobywane dzięki uczestnictwu na pr Czytaj więcej...